POLITYKA PRYWATNOŚCI

  1. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
  2. Administrator przetwarza dane osobowe Klienta na podstawie:
    1. umowy (a także działań z nią związanych przed jej zawarciem), której stroną jest osoba, której dane dotyczą;
    2. przepisów prawa, w przypadku kiedy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;
    3. zgody osoby, której dane dotyczą w jednym lub większej liczbie określonych celów, kiedy brak innej podstawy przetwarzania;
  3. Administrator przetwarza dane osobowe Klienta w okresie pozwalającym na realizację określonych celów:
    1. technicznych - do zapewnienia możliwości rejestracji oraz logowania do Sklepu.
    2. prawnych - niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Sklepu internetowego oraz dla wypełnienia prawnych obowiązków z tym związanych, w szczególności do:
      • zawarcia umowy;
      • dokonania rozliczeń;
      • dostarczenia zamówionego towaru lub wykonanie usług;
      • korzystania przez Klienta z wszelkich przysługujących mu uprawnień (np. odstąpienie od umowy, rękojmia).
      • zabezpieczenia i dochodzenia roszczeń lub ochrony przed roszczeniami Klienta lub osoby trzeciej.
    3. marketingowych - do przesyłania Klientowi informacji handlowych dotyczących m.in. nowych produktów lub usług, promocji czy wyprzedaży jeśli otrzyma od Klienta wymagane zgody marketingowe.
  4. Administrator przetwarza dane osobowe Klienta w okresie pozwalającym na realizację określonych celów:
    1. technicznych - do czasu wycofania zgody przez użytkownika, w tym usunięcia konta.
    2. Prawnych - 5 lat od daty zakupu ze względu na wymagany przez prawo okres przechowywania dokumentacji oraz dla ochrony przed roszczeniami Klienta lub osoby trzeciej.
    3. marketingowych - do czasu wycofania zgody przez użytkownika, w tym usunięcia konta.
  5. Administrator przetwarza wyłącznie te dane osobowe, które są niezbędne dla osiągnięcia konkretnego celu przetwarzania:
    1. imię i nazwisko;
    2. adres e-mail;
    3. adres dostawy i/lub faktury;
    4. numer telefonu;
    5. numer NIP - w przypadku żądania wystawienia faktury dla przedsiębiorcy;
    6. numeru rachunku bankowego - w przypadku odstąpienia od umowy bądź uznania reklamacji, gdy zwrot należności następuje bezpośrednio na rachunek bankowy Klienta, w celu dokonania zwrotu należności.
  6. Klient może w każdej chwili zażądać od administratora:
    1. informacji o zakresie przetwarzania danych osobowych;
    2. dostępu do swoich danych osobowych;
    3. poprawienia bądź sprostowania swoich danych osobowych;
    4. usunięcia swoich danych. Usunięcie danych oznacza jednoczesne usunięcie konta Użytkownika, wraz ze wszystkimi zapisanymi i przetwarzanymi danymi osobowymi. Żądanie usunięcia danych nie wpłynie na dotychczas dokonane czynności;
    5. ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Żądanie to nie wpłynie na dotychczas dokonane czynności;
    6. przeniesienia danych do innego administratora;
    7. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
  7. Administrator informuje Klienta o podjętych działaniach, przed upływem miesiąca od otrzymania jego z żądania.
  8. Administrator może powierzać przetwarzanie danych osobowych Użytkownika podmiotom współpracującym z administratorem:
    1. w zakresie niezbędnym dla realizacji umowy.
    2. w przypadku gdy Użytkownik wyraził zgodę na otrzymywanie od nich informacji handlowych.
  9. Dane osobowe nie są przekazywane poza obszar Unii Europejskiej.
  10. Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego jeżeli uzna, że jej prawa są naruszane.

POLITYKA COOKIES

  1. Sklep używa plików Cookies (ciasteczka) przechowywanych na urządzeniu Użytkownika.
  2. Pliki Cookies (z wyjątkiem obligatoryjnych plików sesyjnych) domyślnie nie są przechowywane na urządzeniu do czasu wyrażenia zgody przez Użytkownika.
  3. Użytkownik ma prawo zdecydować jakie pliki Cookie będą przechowywane na jego urządzeniu:
    1. Sesyjne (niezbędne do funkcjonowania Sklepu) - wymagane do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak bezpieczeństwo, zarządzanie siecią oraz dostępność strony. Nie są one używane do śledzenia aktywności Użytkownika na stronie i nie wymagają zgody zgodnie z obowiązującymi przepisami.
    2. Analityczne - służą do analizy zachowań Użytkownika. Pozwalają na zbieranie informacji o tym, jak Użytkownik korzysta ze sklepu, w tym które strony odwiedza najczęściej oraz jak porusza się między sekcjami. Informacje te są wykorzystywane do ulepszania strony i dostosowywania jej do potrzeb użytkowników.
    3. Reklamowe - stosowane w celu dostosowania reklam do zainteresowań Użytkownika, zarówno na tej stronie, jak i poza nią. Umożliwiają analizowanie zachowania na stronie w celu dostarczania ukierunkowanych reklam, które lepiej odpowiadają preferencjom Użytkownika oraz w celu mierzenia ich skuteczności.
    4. Personalizacyjne - służą poprawie doświadczeń Użytkownika na stronie poprzez personalizację treści i funkcji na podstawie wzorców i preferencji użytkowania. Obejmuje to dostosowywanie układów, rekomendacje treści oraz inne funkcjonalności, aby nawigacja była bardziej relewantna i angażująca.
    5. Bezpieczeństwa - niezbędne do zapewnienia bezpieczeństwa strony i ochrony przed działaniami oszukańczymi. Pomagają w autentykacji użytkowników, zapobiegają nieautoryzowanemu dostępowi do kont użytkowników i zapewniają integralność strony.
  4. Użytkownik może określić, modyfikować ustawienia według własnych preferencji w dowolnym czasie poprzez formularz dostosowania ciasteczek. Formularz można otworzyć poprzez kliknięcie przycisku „Ustawienia” w monicie wyświetlonym podczas pierwszej wizyty na stronie Sklepu lub poprzez kliknięcie ikony „ciasteczka” w lewym, dolnym rogu strony Sklepu.
  5. Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych ciasteczek, w tym ich pochodzenia oraz czasu ich przechowywania, dostępne są w poszczególnych sekcjach formularza dostosowania ciasteczek.